احتمال آپدیت آیپاد ها در کنار نسل بعدی آیفون

شب گذشته اپل کنفرانس خود را در روز چهارشنبه هفته بعد تایید کرد و موضوع اصلی این کنفرانس هم آیفون خواهد بود. اما به گزارش ۹to5mac آیپاد ها هم در کنار آیفون به روز خواهند شد. جزئیات زیادی منتشر نشده است, اما اعلام شده که اپل دو یا سه سری از آیپاد ها را به روز خواهد کرد و تمامی آن ها در رنگ های مختلف عرضه خواهند شد. ۲ سری از آن ها به احتمال زیاد iPod Nano و iPod Shuffle خواهند بود اما سری سوم را نمی توان به صورت قطعی تشخیص داد اما احتمالا iPod Touch خواهد بود.
 
 
تمامی دستگاه های جدید در رنگ های مختلف عرضه می شوند, یک گروه در دو اندازه برای حافظه و دو گروه دیگر تنها یک انتخاب برای حافظه خواهند داشت. هم اکنون iPod Nano و iPod Shuffle در چند رنگ عرضه می شوند ( و iPod Nano دو انتخاب برای حافظه دارد و iPod Shuffle یک انتخاب برای حافظه) مطمئن هستیم که این دو گروه از خانواده آیپاد به روز خواهند شد. در هر صورت احتمال وجود گروه سومی هم هست ( که آن هم در چند رنگ عرضه خواهد شد ). در حال حاضر iPod Touch در دو رنگ و سه انتخاب برای حافظه موجود است. پس به نظر ما iPod Touch به روز نخواهد شد.
پیش تر هم شایعاتی مبنی بر عرضه یک آیپاد نانو با صفحه بزرگتر و دکمه Home شنیده شده بود. باید تا چهارشنبه هفته آینده منتظر ماند و دید تصمیم اپل چیست.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights