طرح جدید جستوجو اپلیکیشن ها در App Store در iOS 6

طرح جدید جستوجو اپلیکیشن ها در App Store در iOS 6

تا کنون ۴ نسخه آزمایشی از ای او اس ۶ برای برنامه نویسان عرضه شده است که در هر ورژن قابلیت های جدیدی رو نمایی میشود , یکی از تغییرات عمده در ای او اس ۶ طرح جدید اپ استور بود .

اینک اپل طرح جستوجو اپلیکیشن ها را در اپ استور ای او اس۶ تغییر داده است .

به گونه ای که شما با جستوجو یک اپلیکیشن با یک باکس زیبا رو به رو میشوید که درون آن , ایکان برنامه – میزان امتیاز برنامه و اسکرین شات هایی از آن قرار دارد , همچنین با Swipe کردن میتوانید باکس را عوض کنید و دیگر نتیجه ها را مشاهده کنید .

اما در همین حال برخی مخالف این تغییر هستند و عقیده دارند که دسترسی به یک برنامه خاص با Swipe کردن تک تک برنامه ها برای رسیدن به آن بسیار کار وقت گیریست , اما باید دید که اپل چه چاره ای اندیشیده است ؟!

همچنین قابلیت های Genius Recommendations – Purchased List – Podcast نیز در اپ استور و برای کاربران ای او اس ۶ فعال گردیده است .

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۴

  1. مجید

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ ۱:۲۰ ب٫ظ

    سلام وارادت آموزشکامل کارباآیتونز۱۰راداریدوچکونکی نصب نرم افزارازهاردرایانه به گوشی اپل
    شرمنده وتشکر
    ازپست زیبایتان هم ممنون

  2. reza89

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ ۴:۱۱ ب٫ظ

    در مورد نانو سیم بازم مطلب بزارین.من منتظر آیفون ۵ هستم.اگه سیم نخوره دارم وقتم رو تلف میکنم مرسی از سایت خوبتون

    • rezman

      ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ ۱۱:۱۳ ب٫ظ

      آیفون بعدی سیمکارد نانو میخوره و همین سیم کارتهای تلفن های کنونی خودمون رو میشه کوچیک کرد و تفاوتی نداره چ سایزی. شما اگر سیمکارت خودتون رو به دو نصف بکنید ولی با برش دقیق باشه باز هم کار میکنه. جای نگرانی نیست دوست عزیز. من قول میدم :]

  3. silver account

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۱ ۹:۲۸ ق٫ظ

    نکته دیگر هم درباره اشتراک گذاری تصاویر با سرویس آی.کلود می باشد. این سرویس ۱۰۰۰ تصویر آخو دستگاه شما را روی ابر ذخیره کرده و تا ۳۰ روز نگه می دارد. البته ظرفیت آن نا محدود است. یعنی این ۱۰۰۰ تصویر به احتمال زیاد، می توانند هر حجمی که می خواهند داشته باشند. با وجود ذخیره تصاویر روی ابر، از این به بعد می توانید با آی فون تان عکس بگیرید و با مک یا پی.سی یا آی پد به عکس های گرفته شده دسترسی پیدا کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید.