پردازنده آیفون نسل پنجم در هاله ای از ابهام

پردازنده آیفون نسل پنجم در هاله ای از ابهام

تا کنون اطلاعات مربوط به قطعات زیادی از آیفون نسل پنجم به بیرون درز کرده است، اما در مورد پردازنده این تلفن همراه محبوب شایعات کمتری در اخبار می شنویم. البته این به این معنی نیست که هیچ گونه حدس و گمانی در این ارتباط وجود ندارد. از این دست می توان به چیپ A5، مشابه آن چه در آیپد ۲ بهینه دیدیم، چیپ A5X، مشابه چیپ آیپد نسل سوم و در نهایت پردازنده نسل جدید A6 اشاره کرد.
تا کنون عکس های زیادی از برد iPhone 5 به بیرون درز کرده است، منتها کیفیت بد یا پوشیده بودن برخی قسمت های این عکس ها مانع از شناسایی دقیق این پردازنده شده است.
Sony Dickson که بسیاری از عکس های لو رفته قطعات آیفون توسط او منتشر شده است، عکسی را در صفحه ت.و.ی.ی.ت.ر خود منتشر کرده است که قطعا برد اصلی آیفون جدید است. در این عکس کلمه “A6” بر روی چیپ اصلی آیفون حک شده و به وضوح قابل مشاهده است.
از آن جایی که احتمال دستکاری عکس وجود دارد، اصلی بودن آن در هاله ای از ابهام قرار دارد و به خاطر کوچک بودن اندازه عکس، نوشته های ریز روی چیپ قابل خواندن نیستند. با این وجود این اولین عکسی است که پردازنده iPhone 5 در آن کاملا واضح است.
عکس بالا، نمونه بزرگ تر عکس اول است که وضوح بیشتری دارند. این عکس احتمال این که واقعا پردازنده آیفون جدید از نسل A6 باشد را قوت می بخشد. با این وجود هنوز اصلی بودن عکس ها صد در صد تایید نشده است.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights