انتظار عرضه نسل جدید کیندل فایر در کنفرانس آمازون

آمازون روز گذشته با ارسال دعوت نامه ای به برنامه نویسان و شبکه های خبری اعلام کرد که کنفرانسی را در ۶ سپتامبر در سانتا مونیکای کالیفرنیا برگزار خواهد کرد. همانطور که می دانیم تبلت آمازون٬ کیندل فایر که بدون شک در میان تبلت های بی فروغ آندرویدی در سال گذشته٬ موفق ترین مدل بوده است در چند ماه اخیر با عرضه گالاکسی نکسوس محصول مشترک گوگل-ایسوس٬ با یک رقیب قدرتمند در بازار مواجه شده است بنابراین می توان حدس زد که در کنفرانس ۶ سپتامبر آمازون باید منتظر معرفی نسل جدید Kindle fire باشیم. 

براساس اخباری که گذشته داشتیم٬ امازون امسال قصد عرضه چندین مدل Kindle fire را برای ورود به میدان جنگ تبلت ها دارد٬ مدل هایی که با سایز های مختلف از جمله ده اینچی عرضه خواهد شد و البته انتظار عرضه نسل جدید کتابخوانKindle e-Reader نیز می رود. بصورت دقیق تر مبنی بر گزارشی که در ماه جولای منتشر شد٬ می توان گفت که آمازون قصد دارد که سه تبلت را امسال منتشر کند که شامل یک تبلت با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ بدون دوربین٬ یک تبلت با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ بهمراه یک دوربین و در نهایت یک تبلت نیز با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ بهمراه یک دوربین و قابلیت ۴G ارائه می شود. 
همچنین تصور می شود آمازون به فروش تبلت کنونی Kinde fire با ۵۰ دلار کاهش قیمت ادامه می دهد و احتمالا بعد از عرضه نسل یا نسل های جدید Kinde fire ٬ کیندل فایر نسل گذشته با قیمت ۱۴۹ دلار در بازار در دسترس خواهد بود. 
کنفرانس آمازون در حالی در ۶ سپتامبر برگزار خواهد شد که براساس پیش بینی ها٬ این کنفرانس یک هفته قبل از کنفرانس اپل خواهد بود که در آن قرار است نسل بعدی آیفون و یا شاید آیپد مینی معرفی خواهد شد.

منبع:

منبع خبر حفظ شود
 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights