نسخه HTML5 برنامه Pulse برای دسکتاپ ها

اگر از کاربران آیپد هستید حتما نرم افزار Pulse را مشناسید. نرم افزار Pulse را پیش تر اینچنین معرفی کردیم 

 

روزانه هر یک از ما زمان های زیادی را صرف سر زدن به هزاران سایت خبری پیرامون موضوعات مختلف می کنیم اما اگر امکانی وجود داشت که در یک نگاه از آخرین عنوان های همه سایت های مورد نظرمان مطلع شویم شاید صرفه جویی زیادی در وقت می کردیم٬ اپلیکیشن Pulse دقیقا چنین کاری انجام می دهد, در این اپلیکیشن بخش بندی های زیادی برای وب سایت ها وجود دارد و در هر بخش بصورت مثال برای تکنولوژی منابع اصلی خبری وجود دارد و خیلی بعید به نظر می رسد که سایت مورد نظر شما در آنها نباشد. علاوه بر این ها Pulse برخی از شبکه های اجتماعی را نیز ساپورت می کند. همچنین می توایند مطالبی را که می خواهید بعدا بخوانید در بخشی ذخیره کنید که در زمان مناسب آنها را مطالعه کنید. این اپلیکیشن رایگان برای آندسته از کاربرانی که وقت زیادی را صرف جستجو در سایت های مختلف می کنند پیشنهاد می شود.

 
حال بعد از یک تحربه کاملا موفق Pulse در ios و آندروید٬ این اپلیکیشن بصورت یک اپلیکیشن HTML 5 تحت وب برای دسکتاپ ها نیز منتشر شده است. می توان با ورود به سایت Pulse و ساخت اکانت٬ دسته بندی ها را مشخص کرده و از آخرین تیتر های خبری در موضوعات مختلف باخبر شد. این اپلیکیشن تحت وب در مرورگر های سافاری٬ فایرفاکس٬ کروم و اینترنت اکسپلورر کار خواهد بود. 
شاید وقت آن رسیده باشد که Pulse را به عنوان Home page خود انتخاب کنید

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. sepehr

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ ۴:۴۶ ب٫ظ

    ایرانی هارو راه نمیدن…

  2. Moein3000

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

    شا که اینقدر زحمت می کشید این تکنولوژی ها و امکانات رو به اطلاع این ملت بزرگ می رسونید ! اینم یاد آوری کنید که نمی تونن ازش استفاده کنند !
    من با سا@ک.س پرو@ک.سی هم که امتحان کردم ارور فوربیدن داد بازم !

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights