۳۰ دلار در ازای هر اسمارت فون و ۴۰ دلار در ازای هر تبلت

 
با توجه به اسناد دادگاه عمومی در روز جمعه ، اپل در سال ۲۰۱۰ به سامسونگ پیشنهاد داده است که سامسونگ در قبال استفاده از حق اختراعات مختلف اپل در محصولات خودش ، مبلغ ۳۰ دلار به ازای فروش هر دستگاه اسمارت فون و مبلغ ۴۰ دلار به ازای فروش هر دستگاه تبلت به اپل پرداخت کند.همان طور که می دانید ، از یک هفته پیش دعاوی سنگینی بین این دو رقیب تجاری در حال برگزاری است و اسناد و مدارک بسیاری در این میان به بیرون درز پیدا کرده است.

به گزارش All Things D ، بر طبق اعدادی که در پیشنهاد اکتبر سال ۲۰۱۰ اپل به سامسونگ مطرح شده است ، می توان برآورد کرد که سامسونگ مبلغی در حدود ۲۵۰ میلیون دلار به ازای هر سال به اپل بدهکار است و این در حالی است که این مبلغ بسیار کمتر از چیزی است که اپل صرف اختراعات خود کرده است.

علاوه بر هزینه های مجوز ، در ازای چشم پوشی سامسونگ از مجوز هایی که در تصرف خود دارد ،اپل حاضر بود تا ۲۰ در صد تخفیف برای مبالغ ذکر شده در نظر بگیرد. که این خود باعث می شد تا این مبالغ به ۲۴ دلار به ازای هر اسمارت فون و ۳۲ دلار به ازای هر تبلت کاهش پیدا کند .

هزینه درخواستی اپل برای حق امتیاز در دستگاه های غیر اندرویدی عبارت بودن از : ۳۰ دلار برای اسمارت فون هایی که سیستم عامل ویندوز فون ۷ دارند و ۳۰ دلار هم برای دستگاه های با سیستم عامل های متفرقه مانند Bada OS. همچنین تخفیفات ارائه شده برای این دستگاه ها بسیار قابل توجه بوده و برای استفاده از ویژگی های اختصاصی اپل کاملا وسوسه برانگیز بوده است.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. apple

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ ۴:۵۸ ب٫ظ

    in axe 3g hast nevestin 4 !

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights