آمازون تبلت ۱۰ اینچی تولید می کند

آمازون در سال گذشته با عرضه Kindle fire به بازیگر اصلی دنیای تبلت های آندروید تبدیل گشت و توانست بهترین فروش را در بین این تبلت ها داشته باشد اما در هفته های اخیر گوگل با عرضه Nexus 7 رقیب بزرگ و قدرتمندی برای Kindle fire به میدان فرستاد که شاید بتواند به موفقیت های Kindle fire پایان بدهد. بنابراین شایعات زیادی پیرامون عرضه تبلت های جدید آمازون بویژه نسل جدید Kindle fire تا به امروز منتشر شده است. به گزارش رویترز، آمازون آماده عرضه تبلت های جدید است. در میان این مدل ها ، نمونه ۱۰ اینچی نیز وجود خواهد داشت. این اطلاعات از مدیر بخش بازاریابی Staples بدست آمده است. البته این فرد به پنج یا شش نوع دیگر از تبلت های آمازون نیز اشاره نموده است.
به نظر می آید مدل جدید در دو سایز ۷ و ۱۰ اینچی منتشر خواهد شد که هر کدام از این دو سایز ، در سه مدل با توجه به ویژگی های خاص مانند ظرفیت و داشتن قابلیت ۳G تقسیم بندی شده است
همچنین آمازون با ارائه این تبلت بهتر می تواند محصولات فروشگاه بزرگ خود که شامل کتاب٬ موسیقی٬ فیلم یا اپلیکشین است را بفروش رساند. 
تبلت آمازون سپتامبر سال گذشته رونمایی شد. بنابراین این شرکت یک سال وقت داشته تا تغییرات فروش محصولات دیجیتال از طریق این تبلت ها را زیر ذره بین قرار بدهد. و اگر تصمیم به عرضه مدل های متنوع تر در بازار تبلت گرفته است، حتما به هدف خود رسیده است.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.