فروش ۱۰ میلیونی Galaxy S III در کمتر از دو ماه

 
جدیدترین اسمارت فون سامسونگ مبتنی بر سیستم عامل اندروید، یعنی Galaxy S III, از زمان عرضه تا کنون که مدتی کمتر از ۲ ماه است، چیزی حدود ۱۰ میلیون فروش داشته است، این واقعه همان چیزی بود که مدیر عامل شرکت سامسونگ انتظار آن را داشت، او در زمان عرضه این گوشی اذعان داشت که تا پایان ماه July فروش Galaxy S III به ۱۰ میلیون دستگاه می رسد، به عبارتی دیگر روزانه ۱۹۰،۰۰۰ دستگاه. البته کمی زودتر از زمان پیشبینی شده این اتفاق رخ داده است. در کنار این پیشبینی، رئیس بخش فناوری اطلاعات شرکت سامسونگ، این خبر را پذیرفته و احتمال می دهد که تا پایان سال ۲۰۱۲ حدود ۴۰ میلیون دستگاه Galaxy S III فروش داشته باشد. 
بدون شک Galaxy S III رکورد یار قدیمی خود یعنی S II را شکسته است، Galaxy S II طی مدّت ۵ ماه توانست به رکورد ۲ ماهه ی S III دست یابد.

سامسونگ با این آمار و ارقام، خود را بزرگ ترین شرکت تولید کننده گوشی هوشمند تلقّی کرده و همچنان رقیب بزرگی برای اپل. گذشته از این مطالب، شایعاتی در مورد عرضه Galaxy Note جدید در ماه August به گوش می رسد، این زمان بندی به احتمال زیاد در نزدیکی عرضه آیفون نسل بعد خواهد بود. شاید زمان مناسب برای رقابت با آیفون، همین ماه باشد.

منبع خبر: Slash Gear

لطفاً منبع خبر حفظ شود

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights