لذت ترسیم با Autodesk Sketchbook Pro 2013

نرم افزار Autodesk SketchBook Pro 2013 بهترین امکانات ترسیم را برای طراحان حرفه ای و هنرمندان در تمام صنایع، برآورده می کند. این نرم افزار ترسیم و نقاشی، به طور خاص برای استفاده در تبلت ها و Tablet Pcها طراحی شده است.

– رابط کاربری کارامد

یکی از قابلیت های شگفت انگیز این نرم افزار، رابط کاربری سریع و کارمد آن است. این مسئله باعث می شود تا کاربران تازه وارد و ناشی نیز به سرعت و تنها ظرف چند دقیقه با محیط Autodesk SketchBook Pro آشنا می شوند.

– تجربه ی کاملا طبیعی در ترسیم

Autodesk SketchBook Pro 2013، آن قدر توانمند است که یک طراح می تواند با همان شکل و شیوه که در روش های سنتی از قلم و کاغذ برای ترسیم استفاده می کند، از این نرم افزار برای طراحی استفاده نماید.

– ابزار کاملا حرفه ای

با این نرم افزار، کامپیوتر، لپ تاپ و حتی تبلت شما تبدیل به یک صفحه ترسیم حرفه ای خواهد شد که دسترسی کاربر را به مجموعه بی نظیری از ابزارها و قابلیت های حیاتی در طراحی میسر می نماید. تمام این نوار ابزار ها قابلیت سفارشی کردن را دارند. کار با نوار ابزار Autodesk SketchBook Pro آن قدر لذت بخش است که شما احساس می کنید همه چیز را در تحت سلطه خود دارید.

– لذت ویرایش عکس

یکی از مشکلات بسیاری از نرم افزارهای ویرایش عکس، همخوانی با فرمت های مختلف عکس است. Autodesk قابلیت خواندن و ویرایش تمام فرمت های عکس را دارا است. در انتها باید بگوییم، این نرم افزار، معرف نسل جدید محصولات طراحی دیجیتال است که روی کاربر تمرکز دارد و تکنولوژی و کاربرد را در یک تجربه ی ترسیم بی نقص ترجمه کرده است.

وب سایت رسمی نرم افزار

مشخصات فنی نرم افزار

برای استفاده از نسخه Trial به این بخش مراجعه کنید.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights