عرضه نرم افزار سریع تر برای iOS از سوی فیس بوک

عرضه نرم افزار سریع تر برای iOS از سوی فیس بوک

در ماه های کذشته، شبکه اجتماعی فیس بوک به طور گسترده در حال توسعه خود بوده است، از خرید یک میلیارد دلاری گرفته تا عرضه نرم افزارهای جدید… حال ظاهراً نوبت به بهبود وضعیت کنونی برای کاربران iOS رسیده است. شاید همه ما بدانیم که نرم افزار فیس بوک در iOS بسیار کند، پر از باگ و عملکرد بد آن بسیار خسته کننده است. حال طبق گزارش های جدید منتشر شده، فیس بوک در حال کار بر روی یک نرم افزار بهتر، سریع تر و با رابطه کاربری روان تر برای iOS است، شایان ذکر است که این برنامه به طور کامل بازسازی شده تا دیگر شاهد عملکرد آهسته کنونیِ که برای طرافداران این شبکه اجتماعی بسیار دردناک است نباشیم. طبق این گزارش تهیه شده توسط Nick Bilton از منبع خبری The New York Times, دو مهندس که نامی از آن ها برده نشده ذکر کرده اند که تمرکز این آپدیت عظیم بر روی سرعت و کارایی هرچه بهتر نرم افزار فیس بوک است.

یکی از این مهندسان ذکر کرده است که در وهله اول این برنامه توسط زبان برنامه نویسی Objective-C نوشته شده است، حال آنکه برای ساخت نرم افزار کنونی فیس بوک در iOS از HTML5 بهرگیری شده که مبتنی بر وب است. Nick Bilton این برنامه عرضه نشده را در کنار مهندسان چک کرد و گفت:

نقل قول:
عملکرد این برنامه به طور عجیبی سریع است

. وی همچنین افزود این برنامه در مراحل تست خود به سر می برد و طبیعاتاً باید در تابستان امسال عرضه شود، به نظر می رسد حداکثر زمان عرضه آن ماه July باشد.
هر چند که این برنامه بازنویسی شده است، اما محیط آن همانند نرم افزار کنونی فیس بوک خواهد بود. همه این کارها برای بهبود عمکرد آن است که در پشت پرده صورت می گیرد.

با ادغام شدن این شبکه اجتماعی در iOS 6، به نظر می رسد روابط بین فیس بوک و اپل روز به روز گرم تر می شود.

منبع خبر : Appleinsider

لطفا منبع خبر حفظ شود

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۳

  1. www.king-it.ir

    ۸ تیر ۱۳۹۱ ۹:۵۸ ق٫ظ

    ممنون بهترین سایت رو داری عالیه

  2. www.king-it.ir

    ۸ تیر ۱۳۹۱ ۹:۵۹ ق٫ظ

    عالی بود

  3. rapers

    ۱۳ تیر ۱۳۹۱ ۱:۰۴ ب٫ظ

    اززحمات بی دریغ وشبانه روزی شمامتشکرم وآرزوی موفقیت برایتان دارم.

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights