مشکلات مایکروسافت در عرضه تبلت های Surface

 

مایکروسافت پس از سالها تصمیم به تولید سخت افزار در کنار نرم افزار گرفت. این حرکت مایکروسافت پس گذشت روز ها هنوز بحث داغ دنیای تکنولوژی است. عده ای عقیده دارند مایکروسافت با اینکار معنای تازه ای به تبلت ها بخشید و برخی به مانند رئیس شرکت ایسر عقیده دارند که مشکلات زیاد پیش رو اجازه نمی دهد مایکروسافت این تولید سخت افزار را همیشه ادامه دهد و این حرکت مایکروسافت تنها برای بازارگرمی ویندوز ۸ خواهد بود .
تحلیل گر سایت Cnet دیروز مقاله ای در این سایت منتشر کرد با عنوان ” می خواهید تبلت های Surface را امتحان کنید؟ یک فروشگاه مایکروسافت پیدا کنید٬ البته اگر می توانید ! ” که در این مقاله آقای Brooke Crothers بصورت ساده ای مشکلات پیش روی عرضه این تبلت مایکروسافت را بررسی می کند .

بعد از یک هفته پر هیاهو در مورد تبلت های مایکروسافت ٬ بسیاری تصور می کنند که این تبلت ها پایان صنعت PC ها خواهد بود. اما بهتر است اینقدر سریع پیش نرویم! بر طبق اخبار ها این تبلت ها تنها در فروشگاه های مایکروسافت در سطح ایالات متحده و برخی فروشگاه های آنلاین یا خرده فروشی های دیگر عرضه خواهد شد. اما تاکنون فکر کرده اید چه تعداد فروشگاه مایکروسافت وجود دارد؟ بر طبق شمرده ها تنها و تنها بیست فروشگاه اختصاصی مایکروسافت وجود دارد و در مقابل به رقیب مایکروسافت ٬ اپل نگاهی بیندازیم که فروشگاه های بیشماری در اکثر کشور های دنیا دارد.
این یک چالش بزرگ است برای رسیدن به میزان فروش میلیونی یک محصول . بنابراین حتی اگر تبلت های surface ظاهر زیبایی داشته باشند همانطور که مشخص است ٬ روشن نیست که مایکروسافت چگونه می تواند عرضه مناسبی برای این تبلت ها داشته باشد.

در نهایت باید صبر کرد و استراتژی مایکروسافت را در آینده دید ٬ زیرا محصولی که هر چقدر هم خوب باشد اگر سیستم عرضه مناسبی نداشته باشد محکوم به شکست است و آیا خریداران تبلت های Surface در روز فروش این تبلت ٬ باید به کدام فروشگاه ها برای خرید آن مراجعه کنند؟ در چند ماه آینده مایکروسافت نشان خواهد داد که آیا می خواهد یک بازیگر اصلی در تولید تبلت ها باشد یا صرفا یک بازیگر موقت .

مطالب مرتبط:

تبلت های مایکروسافت رونمایی شد

تبلت های مایکروسافت تنها به wifi دسترسی خواهند داشت

قیمت تبلت های مایکروسافت مشخص شد

تبلت های مایکروسافت تنها برای افزایش استقبال از ویندوز ۸ خواهند بود

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. amir ph

    ۱۲ تیر ۱۳۹۱ ۱۱:۵۵ ق٫ظ

    pass amaton bood k Xbox ya xbox360 ro dorost kard?

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights