تبلت های مایکروسافت تنها به wifi دسترسی خواهند داشت

 

مایکروسافت در کنفرانس مشهور خود دو تبلت این شرکت را معرفی کرد . تبلت هایی که برای بازدهی بهتر و هماهنگی نرم افزار و سخت افزار ساخت خود مایکروسافت است. در این روز ها اخبار پیرامون تبلت های Surface به اخبار اول رسانه ها تبدیل شده است و به علت اینکه مایکروسافت با سوال های بی جواب زیادی این کنفرانس را پایان داد هر روز باید در انتظار شایعه جدیدی از آنها بود٬سوال هایی مانند قیمت نهایی این محصولات ٬ دسترسی آنان به ۳G یا ۴G ٬ طول عمر باطری یا حتی کیفیت صفحه نمایش
به نقل از سایت Appleinsider ٬ دو منبع ناشناس که از نزدیک بر روی تبلت های Surface کار می کنند به پایگاه خبری و آنالیز Blomberg گفته اند که این تبلت ها به ۳G یا ۴G دسترسی نخواهند داشت و تنها راه ارتباطی آنان Wifi خواهد بود. 
مشخص نیست چگونه مایکروسافت با محصولی که تنها به wifi دسترسی دارد در فکر مقابله با آیپد که از سال ۲۰۱۰ به ۳G و در نسل سوم به ۴G دسترسی دارد٬ است.

اگر به Homepage ویندوز ۸ در این تبلت ها نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که نرم افزار های زیادی هستند که به اینترنت نیاز دارند. این نرم فزار ها بصورت زنده در Live Tile ها در رابط کاربری مترو همیشه فعال و در حال آپدیت خواهند بود و اگر اینترنت در دسترس نباشد تمامی آنها غیر قابل دسترس خواهد بود و به یک Homepage غیرکاربردی تبدیل می شود . 

برای مشاهده اندازه واقعی تصویر اینجا را کلیک کنید…

بر طبق منابع خبری٬ مایکروسافت برای ساخت تبلت های خود با شرکت مورد قرار داد اپل در تولید آیفون قرار داد بسته است و تبلت های مبتنی بر ویندوز ۸ در پاییز امسال منتشر خواهند شد .

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights