تبلت های مایکروسافت رونمایی شد

تبلت های مایکروسافت رونمایی شد

در کتفرانس مایکروسافت٬ این شرکت سرانجام پس از شایعات فروان دو تبلت مجهز به ویندوز ۸ را رونمایی کرد. مایکروسافت با تجربه ای که از بازار تبلت ها در بین شرکت ها بدست آورده بود سعی کرد بیشتر به سمت اپل و همگام سازی نرم افزار و سخت افزار گام بردارد تا به سمت آندروید و عدم هماهنگی سخت افزار و نرم افزار!
در کنفرانس مایکروسافت در دو تبلت این شرکت رونمایی شد . یکی از آنها تبلت ۱۰ اینچی Surface مجهز به windows 8 Rt می باشد . ویندوز ۸ نسخه RT تنها اجازه نصب اپلیکشین هایی مانند اپلیکشین های ویندوز فون را به کاربران می دهد . ضخامت این  نسخه تنها ۹.۳ میلیمتر است و دارای بدنه ای آلمینیومی با الیاژی به نام VaporMg ساخته شده است که اجازه میدهد این تبلت دارای وزن کمی در جدود ۶۷۶ گرم باشد .دارای پردازنده Nvidia ARM می باشد که از قدرت دقیق فرکانس این پردازنده اطلاعی در دست نیست . در این تبلت نیز ورودی پورت های microSD ٬ HDMI و USB 2.0 در دسترس خواهد بود و در آخر نیز در دو حجم ۳۲ و ۶۴ گیگ ارائه می شود . اطلاع دقیقی از میزان عمر باطری و قیمت آن در دسترس نیست اما به گفته مایکروسافت قیمت این تبلت رقابتی خواهد بود .

علاوه بر امکانات٬ این تبلت دارای یک کاور است که این کاور علاوه بر محافظت یک کیبورد تاچ اسکرین فوق العاده نیز دارد . این کاور که تاچ کاور نام دارد بصورت مغناطیسی به تبلت وصل می شود و توانایی تفکیک انگشت یا کف دست کاربران را برای کارایی دقیق تر دارد و وقتی این کیبورد به پشت تبلت منتقل می شود دیگر کیبورد اکسترنال غیر اکتیو می شود و به تبلت اجازه استفاده از کیبورد نرم افزاری را می دهد .

تبلت دیگر مایکروسافت که بسیاری قوی تر است و مایکروسافت آنرا بیشتر یک ultrabook می داند تا تبلت مجهز به ویندوز ۸ پرو می باشد . ویندوز ۸ پرو نسخه ای است که به کاربران اجازه نصب تمامی نرم افزار های ویندوز را می دهد . این تبلت ۱۰ اینچی دارای پردازنده اینتل ایوی بریج Core i5 است با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۸۰۰ در دو مدل ۶۴ و ۳۲ گیگ ارائه می شود . این تبلت ۱۳.۵ میلیمتر ضخامت و ۹۰۳ گرم وزن دارد و دارای پورت های Mini DisplayPort و اسلاید کارت است . این نسخه نیز دارای یک قلم دیجیتالی است که به بدنه تبلت وصل است و امکان استفاده دقیق تر از صفحه تاچ را به کاربران می دهد .

 

این تبلت نیز قیمت آن مشخص نیست و باید تا زمان عرضه آن که حدودا سه ماه بعد از ارائه ویندوز ۸ است صبر کنیم 

مشخصات کلی این دو تبلت در یک نگاه

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. phenomenon

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۳۱ ب٫ظ

    آقا تو مشخصات پرو نوشته هارد ۶۴ و ۱۲۸.ولی تو متن نوشتید ۳۲ و ۶۴

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights