اپل به طور رسمی فیس بوک را با iOS 6 ادغام می کند

اپل به طور رسمی فیس بوک را با iOS 6 ادغام می کند

همانطور که می دانیم، تیم کوک در کنفرانس D10 اشاره ای به ادغام فیس بوک با iOS 6 کرد و به طور حتم تا کنون با این شبکه اجتماعی مذاکرات نهایی خود را انجام داده است. طبق گزارشی از TechCrunch فیس بوک در iOS 6 همانند توییتر در iOS 5 به این سیستم عامل افزوده خواهد شد، به هر حال فیس بوک شبکه اجتماعی بزرگیست و اپل نمی تواند از این واقعیت بگریزد.

طبق گفته MG Siegler :

نقل قول:
شبکه اجتماعی فیس بوک بسیار پیچیده تر از توییتر می باشد، به طوری که تنظیمات بیشتری در پیشروی شماست، می توانید مجوزی برای مشاهده پست ها برای بعضی ها صادر و آن را برای بعضی ها مخفی کنید، به طور کلی این دو شبکه اجتماعی دو مسیر متمایز را در پیش دارند. با ادغام فیس بوک، توییتر و این شبکه اجتماعی می توانند بخش گسترده ای را از سیستم شیر در iOS را متشکل شوند.

اما نباید انتظار چیز بزرگی را داشته باشیم، نهایاتاً عملکردی همانند توییتر که بر روی دگمه ی شیر بتوانیم چیزی را بر روی دیوار خودمان در فیس بوک اضافه کنیم. و همچنین همانند توییتر در بخش تنظیمات، تنظیماتی مانند توییتر را داشته باشد. فیس بوک در سال ۲۰۱۲ اقدامات زیادی را برای گسترش خود انجام داده است، خریدن یک برنامه به نام اینستگرام از AppStore که به دنبال آن چندی پیش برنامه Facebook Camera را عرضه کرد، و یا مهمتر از همه همکاری با مهندسان آیفون برای ساخت اسمارتفون برای فیس بوک. شاید اقدام بعدی ادغام iOS و فیس بوک باشد.

باید در انتظار WWDC بمانیم و تدارک اپل را شاهد باشیم.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights