استفاده از Retina Display در نسل بعدی مک بوک ایر

استفاده از Retina Display در نسل بعدی مک بوک ایر

این روز های که بازار شایعات برای صفحه Retina در مک بوک پرو داغ است خبر هایی منتشر شده که نشان می دهند اپل می خواهد در نسل بعدی مک بوک ایر هم از صفحه نمایش Retina استفاده کند. همچنین روز گذشته خبری منتشر شد که نشان دهنده ی استفاده از این نوع صفحه نمایش در iMac ها بود.

 

به گزارش ۹TO5MAC اپل می خواهد صفحه Retina را به مک بوک ایر بیاورد. البته این غیرقابل منتظره نیست و طرفداران مک بوک ایر خواهان این تغییر هستند.

نسل بعدی مک بوک ایر تغییرات زیادی نخواهد داشت. همچنین ظاهر آن به همین شکل باقی می ماند ولی مانند نسل بعدی مک بوک پرو این دستگاه هم از Retina Display استفاده خواهد کرد

اپل می خواهد هردو مک بوک ایر در سایز های ۱۱.۶ اینچی و ۱۳.۳ اینچی را به این صفحه مجهز کند. همانطور که گفته شد تغییرات کوچکی خواهیم دید. مانند استفاده از CPUهای Ivy Bridge اینتل و همچنین یک کارت گرافیک قوی برای پشتیبانی از صفحه نمایش جدید.

 

طبق گفته ی منبع نسل بعدی مک بوک ایر در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان – WWDC – رونمایی میشود و اپل هنوز دارد برروی استفاده از Retina Display برروی مک بوک ایر کار می کند.

همچنین گفته شده که نسل بعدی از USB 3.0 هم پشتیبانی خواهد کرد. استفاده از USB 3.0 در نسل بعدی مک بوک پرو ها تایید شده است.

منبع: 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.