عرضه آیفون نسل بعد در پاییز با تغییرات عظیم

عرضه آیفون نسل بعد در پاییز با تغییرات عظیم

در حالی که اپل از آیپد جدید رونمایی کرد، منبع خبری iMore اطلاعات موثقی را از نسل بعدی آیفون به دست آورده است. همانطور که می دانیم خبرهایی حاکی از کوچک تر شدن کابل داک آیفون منتشر شد که اپل در حال کار بر روی این تغییر بود تا آن ها را به میکرو داک تبدیل کند، این بخش از خیر می تواند دلیل محکمی را به همراه داشته باشد، اپل با این کار می تواند محیط بیشتری را در آیفون ایجاد کند، همانند تبدیل مینی سیم کارت به میکرو سیم !

یکی از ویژگی های اصلی آیفون نسل بعد سازگاری با ۴G LTE می باشد، اما شاید یک سورپرایز نباشد. چون از این ویژگی در آیپد رونمایی شده و به طور طبیعی می تواند یکی از خصوصیات اصلی آیفون نسل بعدی باشد.

به نظر می رسد امسال در اکتوبر از آیفون نسل بعدی رونمایی شود، چون تا به حال اپل زودتر از زمان رسمی خود محصولی را عرضه نکرده. امسال شاهد دیر عرضه شدن آیفون ۴s بودیم، طبق خبرها آیفون نسل بعدی در ماه June عرضه می شود! یعنی تنها ۹ ماه بعد از عرضه آیفون ۴s، شاید کمی به سیاست های اپل نزدیک نباشد. اما در این مدت کوتاه آیفون ۴s توانسته است انتظارات اپل را برآورده کند و این عمر کوتاه برای آیفون ۴s شاید شرایطی منحصر به فرد را ایجاد کند که همان زود عرضه شدن آیفون نسل بعد زودتر از زمان مقرر خود می باشد.

به همراه این تغییرات اپل باید نسخه جدید IOS را عرضه کند، در حال حاضر اطلاعات کافی موجود نمی باشد اما راه اندازی یک سیستم عامل جدید تنها در ۹ ماه شاید کمی عجیب باشد و به وقت بیشتری نیاز است. اما احتمالا به خاطره بتا بودن Siri اپل این اقدام را عملی کند و Siri را در iOS 6 به نسخه فاینال برساند.

طی معرفی ۵ آیفون متفاوت از اپل، این شرکت هیچ گونه تغییری در اندازه صفحه نمایش آن ایجاد نکرده است، یکی از خصوصیات آیفون نسل بعد هم صفحه نمایش ۳,۵ اینچی می باشد، یعنی تغییری در آن حاصل نشده. به نظر می رسد اپل با استفاده از نانو سیم کارت و کوچکتر کردن داک کابل آیفون نشان داده که فضای بیشتری را نیازمند است و احتمالاً آیفون نسل بعد بسیار قدرتمند می باشد.

منبع خبر:

برچسب ها:

دیدگاه ها ۳

  1. بهزاد

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۱ ۲:۰۸ ب٫ظ

    کاش صفحه نمایششو بزرگتر میکرد. این امکانات آیفون صفحه ى بزرگترى رو هم طلب میکنه. کاش اینکارو میکردن. حیف.

  2. arou

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۱ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

    تا چه حد صحت داره و به نطرتون چقد رو قیمتای آیفون ۴ تاثیر داره وحدود قیمت اتمالیش چنده ؟

  3. علی

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۷:۵۲ ق٫ظ

    تا چه حد صحت داره رو نمیدونم ولی اگر بیاد قیمت آیفون۴ حدودا ۵۰۰ آخرش ۶۰۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.