مدیر بخش iWork بر روی کتاب های درسی کار خواهد کرد

مدیر بخش iWork بر روی کتاب های درسی کار خواهد کرد

 

در زمانی که توجه همه دنیا به نمایشگاه CES جلب شده بود و هر روز خبر معرفی یک گجت جدید به گوش میرسید ٬ اپل در فکر گسترش امپراطوری خود در بین دانش آموزان ٬ دانشجویان و معلمان بود . در روز های پر خبر نمایشگاه ٬ کیلومتر ها دور از نمایشگاه اپل اعلام کرد که در روز ۱۹ ژانویه کنفرانس پیرامون مسائل آموزشی برگزار خواهد کرد . پوستر نمایشگاه که برگرفته از یک تخته سیاه است از دید بسیاری ٬ دربرگیرنده موضوع اصلی نمایشگاه که همان ورود کتاب های درسی به آیپد است ٬ خواهد بود .

 


براساس گزارش Wall Street Journal ٬ مدیر بخش نرم افزاری iwork در مک و آیفون ٬ Roger Rosner از نزدیک روی توصعه این پروژه کار خواهد کرد و همچنین اعلام کرد محور اصلی کنفرانس اپل که در ۱۹ ژانویه برگزار خواهد شد روی کتاب های درسی دیجیتالی در ibook خواهد بود .

اپل در سال گذشته برنامه ibook را با اضافه کردن برخی امکانات خاص آپدیت کرد و مدتی قبل نیز iwork در یک آپدیت مختصر ٬ امکان ساخت کتاب های epub برای ibook را پیدا کرد . برخی بر این عقیده هستند که استفاده از مدیر بخش iwork برای تولید کتاب های درسی برای ibook ٬ این موضوع را نشان می دهد که اپل در اندیشه ایجاد یک وابستگی بین iwork و ibook خواهد بود .

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.