تاثیر iphone 4s بر میزان دانلودها از App store

تاثیر iphone 4s بر میزان دانلودها از App store

در زمانی که آیفون ۴ اس با انتقاد های منتقدان روبرو بود آیفون ۴ اس نشان داد که مثل نسل های گذشته آیفون ٬ با استفبال زیادی روبرو می شود . در آخرین بررسی هایی که میزان دانلود اپلیکشین ها مربوط به آیفون از App store شده است نشان می دهد که میزان دانلود ها در ماه نوامبر دارای بیش از ۸۳ درصد رشد به نسبت زمان مشابه در سال گذشته بوده است .
در گزارشی که در روز چهارشنبه توسط کمپانی Fiksu ارائه شد نشان می دهد که علاوه بر رشد ۸۳ درصدی ٬ میزان دانلود ها از ۲۰۰ برنامه اول رایگان در App store حدودا ۵.۶۵ میلیون دانلود روزانه بوده است . این عدد در ماه اکتبر قبل از عرضه آیفون ۴ اس ۴.۹۱ میلیون دانلود در یک روز بوده است که نشان می دهد با ورود آیفون ۴ اس در حدود یک میلیون دانلود روزانه بر میزان دانلود ها افزوده شده است . شرکت Fiksu که در زمینه اطلاعات بازار های موبایل فعال است دلیل دیگر این رشد را هماهنگ سازی سریع اپلیکشین ها با ios 5 میداند .

 

همچنین در یک نمودار آماری جالب دیگر که Fiksu ارائه کرده به بررسی میزان هزینه شرکت های مختلف جهت بدست آوردن کاربران وفادار از راه تبلیغات می پردازد . این بررسی نشان می دهد که بخش بازاریابی شرکت ها نیز زیرکانه تر رفتار کردند بطوری که رقم متوسط برای بدست آوردن یک کاربر وفادار در ماه سپتامبر ۱.۶۴ دلار بوده که این رقم به ۱.۴۷ در ماه اکتبر و ۱.۴۳ در ماه نوامبر کاهش یافته است .

Fiksu اعتقاد دارد که این میزان دانلود ها با فروش بیش از ۴.۲ میلیون دستگاه ios فقط در روز کریسمس در ماه دسامبر با یک رشد بی سابقه روبرو شود .

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۱

  1. هادی

    ۸ دی ۱۳۹۰ ۳:۳۷ ب٫ظ

    البته این بیشتر تاثیر جیلبریک نشدن iPhone 4S بر میزان دانلودها از اپ استوره…نه خود ۴S … 😉

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights